Sådana grejer ska man inte hålla på att exprimentera med. Vet att det finns sk "dummis" (Tror det heter så), som man ersätter airbagen med på passagerarsidan på mondeon. Kanske finns till stolens oxå.
Enklast är att åka till din opel handlare och fråga dom.
Kan kanske även bli ombes om man tar bort aibag.
Senast redigerat av Audikrille (5 februari 2008)
Fiesta XR2 1.6 -87
Focus HGV -99