3023
Sök

Någon som kan plana topp i närheten av karlstad?

257 Inlägg
6 februari 2008
Trådstartare
Vetinte om det härär rätt forum emn jag tänkte att det har ju med motorn att göra.
Finns det någon i närheten av karlstadeller kristinehamn som är duktig på att plana topplock för en inte allt för dyr peng. har nämligen tröttnat på min motor som snart skärså jag tänkte att jag gör iordning en annan motor jag liggandes,. måste dock riva den och kollaöver läget då den stått still ett tag. och när jag ändå plockar av toppen så tänkte jag att man kunde passa på att plana den.

så snälla, om någon duktig person finns här i närheten så kan ni väl höra av er?

En katt ska man ha i knät och inte under bilen.

4 506 Inlägg
6 februari 2008
Kolla med Gymnasium som har Mekatronik programmet så kan du få det gjort riktigt billigt!

Kan du andas kan du dö.

257 Inlägg
6 februari 2008
Trådstartare
tack för tipset. ska kolla upp vart det finns. hade ingen tanke alls på skolor tongue

4 506 Inlägg
6 februari 2008
Beaverus skrev:
tack för tipset. ska kolla upp vart det finns. hade ingen tanke alls på skolor tongue

Jag vet tongue Inte många som tänker på det, Men det är billigt och lika bra big_smile
om man inte ska ha ngt totalt exklusivt!

Kan du andas kan du dö.

1 311 Inlägg
6 februari 2008
annars har du ju LJ-trim på hammarö, balanersade och viktade upp alla min prylar jag har i motorn där!

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze

257 Inlägg
6 februari 2008
Trådstartare
Corpze skrev:
annars har du ju LJ-trim på hammarö, balanersade och viktade upp alla min prylar jag har i motorn där!

och vad gick det på? har inte oändligt mycket pengar tongue

1 311 Inlägg
6 februari 2008
tror jag gav 1500 spänn för alltihop... helt klart värt det!

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze

Sök