7 februari 2008
Trådstartare
Tjenare har köpt mig elstyrda M3 speglar till min BMW 525 sédan -94. Nu till det svåra det är så att orginal är det 4st kontaker som är. Har alltså Elstyrada ORGINAL så ni vet.
1st Vit
1st Svart
1st Brun
1st Blå
Men på M3 speglarna är det bara 3st kontakter? Som är
1st Vit
1st Blå
1st Gul
På den andra M3 speglen är det
1st Vit
1st Gul
1st Grön
Hur ska jag koppla in dom för att det ska funka och vad är vad på M3 speglarna? Behövs alla 4 kontakter för att det ska fungera?
Tacksam för hjälp //Jonas
Senast redigerat av Jolle87 (7 februari 2008)