7 februari 2008
Trådstartare
Är det någon som vet om det är 2 olika relä till vinrutetorkarna på en volvo 940 -94 jag har bytt intervallreläet
men torkarna går inte i gång på normalhastighet utan man måste starta på hög hastigheten sedan kan man slå över till normal hstighet för det skall fungera