Gillberg skrev:
FugitivE skrev:
Gillberg skrev:
Hej som topic lyder så klickar det när jag vrider tändningen fult vid start läge? låter som något relä som klickar. vet inte vad det är och hittar inte felet.. hjälp snälla.
Går bilen igång eller inte?
Kan låta som ett klick när startmotorn ska försöka arbete, men att man inte har någon kräm kvar i batteriet.
när jag koppla in en knapp så gick den igång det låter från kupen.. vet ju hur ett klick från start motorn låter det här var från nått relä det lätt ínne i kupen.
Går bilen igång eller inte?
Och vad har knappen med tändningen att göra? alltså vad är det för knapp du har kopplat in och vad har den för funktion?.
Edit: såg nu att du skrev att bilen går igång med knapp fast inte på t-låset.
Senast redigerat av FugitivE (8 februari 2008)
BMW, bogsering med wire :/