slit bort ratt å ta bort t-låset så att du kommer åt botten plattan, då kommer du antagligen kunna se om den är bränd nånstans, annars så kan du säker bygla ström från samma ställe( läge 2 Som du tog manöverström till knappen ifrån) till manöverkabeln, funkar det då så är det inget kabelbrott utan botttenplattan som är trasig. Enligt Drönirettab så ska ju stift 50 vara manöverströmmen till solenoiden. Ba å bygla ström från läge 2 till stift 50 antar jag.
blinka blått om du vill rejsa!