6366
Sök

Lilla chichago

125 Inlägg
9 februari 2008
Trådstartare
Det är ju inte bara Eskilstuna som kalllas lilla cichago.
Blev först misshandlad av fen personer i en trappuggång sen kom några tjejer op gick imellan o dom vill jag tacka för att dom han jag springa därifrån o klarde mig men en trasig höger arm.

Allt jag ser är stänkskärmar o sprit

543 Inlägg
9 februari 2008
jaha? vad vill du ha ut av den här tråden?

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
9 februari 2008
stackare .. flytta därifrån så fort som möjligt wink

125 Inlägg
9 februari 2008
Trådstartare
Det är ju inte bara därför att Eskilstuna som kalllas lilla cichago.
Blev först misshandlad av fen personer i en trappuggång sen kom några personer som gick imellan o dom vill jag tacka för att dom han jag springa därifrån o klarde mig men en trasig höger arm.

125 Inlägg
9 februari 2008
Trådstartare
Snoppen skrev:
jaha? vad vill du ha ut av den här tråden?

va bara tvungen att skriva av mig va så jävla förbannnad bara

"the real jerk"
301 Inlägg
9 februari 2008
likadant i ett samhälle i småland  för ett par år sen ett gäng slår/sparkar ner en kille och ingen gör något förutom en tjej som slänger sig över killen men dom forsätter bara sparka....... sjukt som fan. hon fick typ stadens medborgar pris eller nåt efteråt men va fan varför rycker ingen annan in?

as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!

9 108 Inlägg
9 februari 2008
mm tråkigt det som hänt, men det finns inget vidare diskussionsunderlag (eller bra topic) i tråden så jag låser. Blogg kanske vore något?

Sök