9 februari 2008
Trådstartare
Köpte mig en ny bil för ett tag sen å har upptäckt två fel.
Bilen är en 240 från 86 med förgasarmotor.
Fel nr 1: Vindrutetorkaren funkar bara vissa dagar..? Ibland funkar den å ibland inte.
Jag har testat å koppla in en annan motor, men icke. Sen testade ja lite snabbt med en annan spak, men de hjälpte inte heller. Säkringen är hel. Vad kan de va då? Reläet eller? vart hittar ja det?
Fel nr 2: Alla varningslampor tände sig igår.
Igår när ja körde en sväng så tänkte sig helt plötsligt alla varningslampor, precis som dom gör om man vrider på tändningen till läge två utan att man startar bilen. Men den funkar precis som den ska, vart börjar jag leta?
Tack på förhand!
Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.