4167
Sök

Vad för bas/basar till ett Carpower Syntex-1000D?

1 131 Inlägg
9 februari 2008
Trådstartare
#1
Har ett Carpower Syntex-1000D
http://www.webshop.bertilssonautoelectr … uctid=1332

å undrar vad jag ska ha för bas/basar till det?
Lyssnar på allt i princip, så TIPS  på nån bas som spelar bra till både rock techno rap rock n' roll mm.

Låter ej bra/skit med mina gamla MDS Fanatic 2x12" till detta steg. blir lite för mkt för dem....
(låter dock hyfsat på låg volym) smile


RM-operatör
667 Inlägg
9 februari 2008
#2
Sök på TS-W2501D4
http://ullareddigital.jetshop.se/ , den kan vara skoj=)


BilstereoNörd
576 Inlägg
9 februari 2008
#3
Ground Zero GZRW-10XD/AL 1295kr  har visat sig mycket vara mycket effektiva och prisvärda 2st klarar av effekten från steget, så det kan vara ett alternativ för dig..
Men det beror dock också på i vilken biltyp det ska sitta?
// Tommy
Senast redigerat av BAE (9 februari 2008)

Bertilsson Auto Electronics (SM-Guld Street Stock-10)
(Fysisk butik i Lidköping) Bilstereo, Multimedia, Xenonkonvertering m.m.
BAE SPLpro (dB-mätare)
Pioneer, Mohawk, Carpower, B2 Audio, Dragster, Impact, Hertz m.fl

202 Inlägg
9 februari 2008
#4
BAE skrev:
Ground Zero GZRW-10XD/AL 1295kr  har visat sig mycket vara mycket effektiva och prisvärda 2st klarar av effekten från steget, så det kan vara ett alternativ för dig..
Men det beror dock också på i vilken biltyp det ska sitta?
// Tommy

Är det inte förbjudet att göra reklam/länka till sina egna produkter.........

1 131 Inlägg
10 februari 2008
Trådstartare
#5
ShyGuy skrev:
Sök på TS-W2501D4
http://ullareddigital.jetshop.se/ , den kan vara skoj=)

Verkar najs, men gör pioneer bra basar?


RM-operatör
667 Inlägg
10 februari 2008
#6
Rigg0 skrev:
ShyGuy skrev:
Sök på TS-W2501D4
http://ullareddigital.jetshop.se/ , den kan vara skoj=)

Verkar najs, men gör pioneer bra basar?

Pioneer gör bra saker i största allmänhet. Det finns en annan tråd om just Pioneer-saker här. Och som dom säger där,köper man inte det allra billigaste så får man rätt bra saker.
Men dom där är värda pengarna,det är jag övertygad om smile

Har själv ett par från en aningen högre serie,men jag letar just nu efter ett bättre begagnat Tjernobyl eller Ringhals för att kunna driva dem fullt ut wink


1 058 Inlägg
10 februari 2008
#7
varför inte en carpower bas? tex en sonic 15 eller 2st Blackbass 12".

PoLoud =D


Sök