4459
Sök

Prenumenera på en tråd. funkar inte :S

Med Lem
55 Inlägg
9 februari 2008
Trådstartare
Som överskriften lyder. även om jag trycker på "prenumenera på denna tråd så kommer det inget medelande att det har kommigt nya poster :S
varför? kan någon hjälpa mig?

Hörs man inte så syns man inte, syns man inte finns man inte!

Kalaskillen
246 Inlägg
9 februari 2008
Detta är nog ett fall för chrizz, vänta på hans svar! smile

Varför ska man alltid behöva hålla 5-56burken rakt för att något ska komma!!? CRC uppfinn något bättre!

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
9 februari 2008
sa6aun skrev:
Som överskriften lyder. även om jag trycker på "prenumenera på denna tråd så kommer det inget medelande att det har kommigt nya poster :S
varför? kan någon hjälpa mig?

Samma för mig, har nämnt det för chrizz i lite olika trådar men inte orkat göra nån riktigt support-tråd om det.

Har du en punkt i din e-mail-adress ??

Jag har iaf en punkt i adressen och jag vet att vissa automatiserade mail-system av någon anledning inte klarar av att skicka mail till adresser med punkter i.

Och jag menar såklart inte punkt som i "123@456.nu" utan som "1.23@456.då" tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Med Lem
55 Inlägg
9 februari 2008
Trådstartare
okay. ja vi får se om han svarar. men nu får jag lägga mina trådar på lister i firefox och det går bra nu när jag är såpas ny och inte har så många trådar, men inte om man har flera...

Hörs man inte så syns man inte, syns man inte finns man inte!

Sök