själva dörrsidan är ju lätt att ta bort, enklast är det om man har centrallås och elhissar, sitter clips på undersidan 4st har jag för mej, sen sitter det en "skruv" i handtaget so man vrider ett kvarts varv, sen lirkar man loss elhisspanelen sen ramen till elhissarna, dra ut den röda plastbiten vid lampan, sen drar man ut dörrsidan försiktigt längst ner, sen lyfter man hela skiten uppåt,
tror det var allt.
Jonas