som rubriken säger, är det skillnad på amerikanska cd och våra? jag hade nämligen tänkt att köpa en nakamichi cd därifrån men hon som säljer den säger att den bara spelar nord amerikanska cd skivor så stämmer det vad hon säger eller snackar kannadicken i nattmössan?
som rubriken säger, är det skillnad på amerikanska cd och våra? jag hade nämligen tänkt att köpa en nakamichi cd därifrån men hon som säljer den säger att den bara spelar nord amerikanska cd skivor så stämmer det vad hon säger eller snackar kannadicken i nattmössan?
Jag har själv en komplett Pioneer anläggning från USA Multimedia inkl md-cd-dvd allt fungerar perfekt förutom radiodelen som tyvärr har fel frekvenser.
som rubriken säger, är det skillnad på amerikanska cd och våra? jag hade nämligen tänkt att köpa en nakamichi cd därifrån men hon som säljer den säger att den bara spelar nord amerikanska cd skivor så stämmer det vad hon säger eller snackar kannadicken i nattmössan?
Jag har själv en komplett Pioneer anläggning från USA Multimedia inkl md-cd-dvd allt fungerar perfekt förutom radiodelen som tyvärr har fel frekvenser.
ok, då kanske man chansar. jag har då aldrig hört att det ska vara nån skillnad på cdskivor
som rubriken säger, är det skillnad på amerikanska cd och våra? jag hade nämligen tänkt att köpa en nakamichi cd därifrån men hon som säljer den säger att den bara spelar nord amerikanska cd skivor så stämmer det vad hon säger eller snackar kannadicken i nattmössan?
Jag har själv en komplett Pioneer anläggning från USA Multimedia inkl md-cd-dvd allt fungerar perfekt förutom radiodelen som tyvärr har fel frekvenser.
VA ? :S kan din stereo inte spela Fm ?
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
CD (Compact Disc) är ju en internationell standard. När man började med kopieringsskyddade cd:s så sa Sony ifrån. Dessa fick inte märkas med Compact Disc-loggan.
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
som rubriken säger, är det skillnad på amerikanska cd och våra? jag hade nämligen tänkt att köpa en nakamichi cd därifrån men hon som säljer den säger att den bara spelar nord amerikanska cd skivor så stämmer det vad hon säger eller snackar kannadicken i nattmössan?
Jag har själv en komplett Pioneer anläggning från USA Multimedia inkl md-cd-dvd allt fungerar perfekt förutom radiodelen som tyvärr har fel frekvenser.
VA ? :S kan din stereo inte spela Fm ?
Jo men jänkarnas frekvenser går med 0.5 steg och inte 0.1 som här. Man kan lyssna på 100.5 men inte 100.4 osv. Vissa Pioneer går det att ställa in på.
Jag har själv en komplett Pioneer anläggning från USA Multimedia inkl md-cd-dvd allt fungerar perfekt förutom radiodelen som tyvärr har fel frekvenser.
VA ? :S kan din stereo inte spela Fm ?
Jo men jänkarnas frekvenser går med 0.5 steg och inte 0.1 som här. Man kan lyssna på 100.5 men inte 100.4 osv. Vissa Pioneer går det att ställa in på.
Skumt, på min importerade pioneer så funkar allt super redan från början
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal