5176
Sök

högtalare på i-brädan volvo 240

volvoraggare
4 776 Inlägg
10 februari 2008
Trådstartare
#1
nu är jag inte plasten kung och så. men hur  kan man göra på bästa sätt för att få till högtalare på i-brädan

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

RM-operatör
667 Inlägg
10 februari 2008
#2
Köp en bräda på skroten, sen plastar du på den. Övar dig fram och så. Det är inte så svårt faktiskt.
Våga försöka för fan=)


volvoraggare
4 776 Inlägg
10 februari 2008
Trådstartare
#3
blir nog det i slutändan om jag inte bygger nått i mdf

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer


Sök