Det går inte att koppla den till 4 Ohms impedans, 2 eller 8 Ohm är det enda som går att få.
Har du testat att byta plats på högtalarkablarnas plus och minus vid steget (fasvända) för att höra om basen låter bättre?
Senast redigerat av Drönirettab (10 februari 2008)