Så nu är jag på semester så komemr inte hända så mycket förutom att jag har beställt massa grejer igen Köppte 4st 235 45 17 TOYO 888r R däck till mina gula fälgar. Sen blev det en blå fin fuel rail + massa blåa siliconeslangar till motorn. Så god jul min kära bil och ni andra en GOD JUL och ett gott nyt år
god jul och gott nytt år på dig med längtar tills du lägger upp bilder på silikonslagarna mvh robin
Så nu har jag bestält en SARD fuel rail istället för den blåa no name. Dom såg att den var skadad när dom skulle skicka den till mig så dom satte tillbaka pengarna. Riktigt bra tyckte jag annars brukar ju ebay företag skicka i alla fall.
Idag har jag shoppat ordentligt till bilen varte en hög med earls kopplingar sen mer blåa silicone slangar till motorn dom 3 till vevhus ventilationen. Har även kollat på en Aeromotive btr som jag kommer inhandla när jag får frakt kostad på den. Det medföljer även 3 meter stålomspunnen slang. Så det kommer bli en fin instalation med stål slangar o earls kopplingar till bränslet.