Nu har det vart tyst i min tråd ett tag men har fixat lite med bilen inför lack. Har även jobbat väldigt mycket så har inte riktigt haft tid. Men idag va jag ner i garaget o monterade ur den inpassade buren och började lacka delarna. Bytte även en spjäll motor som var glapp, drog om lite kablar o sladdar i bilen till diverse grejer. Hoppas att han som ska helsvetsa min bur kommer i början på nästa vecka så kan jag lacka och montera in den i veckan som kommer. Dom delarna som är lackade på bilden ska svetsas ihop i bilen därför dom inte är lackade hela vägen ut till kanterna. Nu ska jag sova
Har gjort en massa på min sky och på Stagean men har glömt att fotta. I helgen har jag börjat underedsbehandlat stagen tar en jävla tid o man blir riktgt geggig. Har även hunnit med att lyfta i min bakre delen av buren i skylinen som blev tiggad i veckan. monterat inertak och börja fixa med massa små plock. Glömde fotta havla arbetet igår och allt som gjordes idag Men en bild blir det
Kommer lackas i samma färg som innan men med många lager klarlack och våtslip på lacken. Förutom mina speglar som kommer få en annan färg och lite annat fixat.
Så nu har jag hämtat lite delar från lackering såg även bilen och alla delar som skulle våtslipas och poleras. Fixade okså ihop utbygnaden på tråget ska bara iväg på sventsning nu.
Idag Fick jag äntligen tillbaka min bil från lackeringen. Anders som lackade har gjort ett kanon jobb med lackning våtslip och polering. Tack Anders för ett snabbt och väl utfört arbete. Trevligare kille får man leta efter. Har börjat montera tillbaka lite smådelar hadde lite svårt med o lokalisera alla delar men börjar ordna upp sig nu.