Tack fär alla komentarer idag har jag meckat Stagea lyktor och byggt skyline. Monterade Aeromotive soppa filter i skuffen och monterade nån gummilist o tanklucka sen började jag o kapa i brädan för att få i den med buren va ju inte det lätaste. Norrland kom ner och hjälpe mig passa in brädan. Så nu sitter den där i alla fall.
Har byggt lite mer med bilen nu ska montera klippsen till skuff inredningen imorgon sen är det helt klart där. I bilen har vi kapat o fixat med mattan limmat igen alla hål i golvet efter pluggar o saker. Monterat i bultarna i skruvförbanden i buren. Monterat i alla bälten börjat kapa sönder baksätet. Monterat i alla mätare gjort ett fäste till bredbandslamba dosan.
fy fan du vilken bil du har byggt riktigt Jä*la nice, här sitter en annan och vänder på varje krona för att få råd med däck till sin gammle 240, medans andra skiter ut pengar:P hehe (inget illa menat) Ska du ner till emmaboda strippen i sommar ?
Tack rolligt att fler gillar bygget är sånt som får en o bygga på.
born_rebell skrev:
fy fan du vilken bil du har byggt riktigt Jä*la nice, här sitter en annan och vänder på varje krona för att få råd med däck till sin gammle 240, medans andra skiter ut pengar:P hehe (inget illa menat) Ska du ner till emmaboda strippen i sommar ?
Har kollat igenom hela denna tråd/projekt o jag måste säga att man e imponerad,fasiken vilken bil. Tummen upp. Lycka till i fortsättningen...nu väntar man på fler bilder på bygget