3872
Sök

Asså vad sysslar dom med?

343 Inlägg
12 december 2005
Trådstartare
Varför har dom en annons för Lunarstorm i nya  Street Xtreme..

Fan vad sur jag vart...fyller en jäkla sida med det.. Vad har det med bilar att göra.

Ville bara få ut min åsikt..

Mvh\\Thomas

671 Inlägg
12 december 2005
Fan vad sur jag blir på folk som inte kan skriva givande rubriker.

764 Inlägg
12 december 2005
Bättre topic tack.

TeQuilla

272 Inlägg
12 december 2005
RedLight skrev:
Varför har dom en annons för Lunarstorm i nya  Street Xtreme..

Fan vad sur jag vart...fyller en jäkla sida med det.. Vad har det med bilar att göra.

Ville bara få ut min åsikt..

Mvh\\Thomas

Allt handlar om pengar..

Projekt 900hk 2JZ-GTE
www.jleracing.se - Tuningdelar till ett bra pris

343 Inlägg
12 december 2005
Trådstartare
Sorry alla.. Trode jag hade lagt den i off topic...

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
12 december 2005
Det är nog inte så allvarligt om du har lagt den i fel forum, men skriv för guds skull bättre rubrik nästa gång :p

343 Inlägg
12 december 2005
Trådstartare
Jag gillar min rubrik! =P

2 751 Inlägg
12 december 2005
Palla bry sig om rubriken du läser ändå innehållet sen...

Who Djaa bless no man curse

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
12 december 2005
men ååh ge dig ... reklam förblir reklam.. samma sak som att man tittar i tv tidning o ser reklam för logos o skit till mobilen vad fan har det med tv o göra..
samma sak som att man tittar på tv o ser reklam för en bil vad fan har en bil med tv att göra
sluta va så långsökt va glad iställe för att street extreme får pengar för att ha lunar anosen i tidning så tidning kan finnas kvar över huvudtaget

Bmw osv..

343 Inlägg
12 december 2005
Trådstartare
UseDubbelTurbo skrev:
men ååh ge dig ... reklam förblir reklam.. samma sak som att man tittar i tv tidning o ser reklam för logos o skit till mobilen vad fan har det med tv o göra..
samma sak som att man tittar på tv o ser reklam för en bil vad fan har en bil med tv att göra
sluta va så långsökt va glad iställe för att street extreme får pengar för att ha lunar anosen i tidning så tidning kan finnas kvar över huvudtaget

Jaja du har garanterat en lunar med antar jag..

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
12 december 2005
RedLight skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

Jaja du har garanterat en lunar med antar jag..

jao det har jag har haft det sen jag va 10bast men använder det dock inte längre

Bmw osv..

Sök