Smällare

OverBoosted AUTOBAHNRASER
12 december 2005 · 3 804 Inlägg

Varför säljs inte smällare längre? så som tigerskott kinapuffar mm
Går det att få tag i på något sätt?


Bmw osv..
jackie uberg33k
12 december 2005 · 75 Inlägg

De förbjöds väl för några år tillbaka? Bara raketer som gäller nu har jag för mig. Sen så kan man säkert fixa småsmällare på ett annat sätt.. men säljas i affärer kommer dom inte att göra.

OverBoosted AUTOBAHNRASER
12 december 2005 · 3 804 Inlägg

jackie skrev:
De förbjöds väl för några år tillbaka? Bara raketer som gäller nu har jag för mig. Sen så kan man säkert fixa småsmällare på ett annat sätt.. men säljas i affärer kommer dom inte att göra.

iså fall vill jag fixa det på något annat sätt:P måste ha smällare


Bmw osv..
bjoetty Type R
12 december 2005 · 368 Inlägg

R.I.P smällare tongue

Honda is the shit!
DHCA
12 december 2005 · 68 Inlägg

Bensinbomber ända riktiga:D

Its times like these that make me say,
Lord if you se me pleace come my way.
valkonen Bmw E36
12 december 2005 · 304 Inlägg

Thunder king cool

Dom som var förut, nu är dom inte lika roliga längre.

Senast redigerat av valkonen (12 december 2005)

FugitivE BMW Power
12 december 2005 · 2 362 Inlägg

finns i Finland kvar wink gjorde det förra året iaf..

BMW, bogsering med wire :/
OverBoosted AUTOBAHNRASER
12 december 2005 · 3 804 Inlägg

damn ja vill ha sad


Bmw osv..
valkonen Bmw E36
12 december 2005 · 304 Inlägg

FugitivE: om du menade thunder kingen, så finns det bara dom tråkiga versionerna kvar vad jag vet.

Var i Finland förra året och kollade wink

sternviken
12 december 2005 · 81 Inlägg

smällare säljs inte därför att dom bara smäller, nu måste det finnas en ljud och en ljuseffekt för att få säljas. thunderking förbjöds ju av andra anledningar... sad tyvärr

/Erik

Earons Servicetekniker
12 december 2005 · 300 Inlägg

Thunderking var ju fruktansvärt rolig. Gick ju att spränga en massa skit med dom. hehehe

Go hard or Go home!
Toyota MR2 GTI "Nightpatrol" (1991)
Scratch
12 december 2005 · 719 Inlägg

Dom riktiga Thunderkingsen var ju så sköna sprängde brevlådor så fint big_smile Och tunnlar var oxå fint lite mer effekt.

live free, die young.
onej84
12 december 2005 · 1 854 Inlägg

Det va riktigt bra tryck i Thunder king smile
Måste finnas nån stans..

FugitivE BMW Power
12 december 2005 · 2 362 Inlägg

valkonen skrev:
FugitivE: om du menade thunder kingen, så finns det bara dom tråkiga versionerna kvar vad jag vet.

Var i Finland förra året och kollade wink

hehe okej wink vet inte riktigt själv.. tror det va förra året eller förr förra då en polare kom hem med massa skit roliga saker big_smile

BMW, bogsering med wire :/
Maizer
12 december 2005 ·

Importera bangers från Italien! FYFAN va de smäller!big_smile Går inte att ens jämföra med kinapuffar eller tigerskott etc etc!big_smile

Stefan1973
13 december 2005 · 305 Inlägg

dte var några årsedan Kina smällarna förvann + ett öres 3 öres ryssar minikina etc etc .  hundägare klagade .
1977 eller om det var 78  fösvann de Riktiga smällarna  Blixtkanonskott på 20 -40 gram etc   där du lätt smällde iväg en hink 30 meter upp i luften smile
dessa hade allt mellan 10- 40 gram laddning  kinor 0.8 gram 

thunderking förbjöds pga kiddsen vände på dom och sabba brevlådor och annat

saknar med smällarna smile

elsmurfo
13 december 2005 · 412 Inlägg

Ta och köp saltpeter och socker, sen så tar ni typ 50/50 av detta, sätter det i ett järnrör och svetsar igen sidorna, efter det kastar ni det på en eld, då jävlar kan jag säga att det exploderar, vi gjorde det förra helgen och vi hittade en träklabb 48 meter från eldplatsen!smile

Sharky
13 december 2005 · 10 287 Inlägg

Och sedan är ni material för www.darwinawards.com...

/Göran

elsmurfo skrev:
Ta och köp saltpeter och socker, sen så tar ni typ 50/50 av detta, sätter det i ett järnrör och svetsar igen sidorna, efter det kastar ni det på en eld, då jävlar kan jag säga att det exploderar, vi gjorde det förra helgen och vi hittade en träklabb 48 meter från eldplatsen!smile

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
elsmurfo
13 december 2005 · 412 Inlägg

Sharky skrev:
Och sedan är ni material för www.darwinawards.com...

/Göran

elsmurfo skrev:
Ta och köp saltpeter och socker, sen så tar ni typ 50/50 av detta, sätter det i ett järnrör och svetsar igen sidorna, efter det kastar ni det på en eld, då jävlar kan jag säga att det exploderar, vi gjorde det förra helgen och vi hittade en träklabb 48 meter från eldplatsen!smile

w00t?smile

OverBoosted AUTOBAHNRASER
13 december 2005 · 3 804 Inlägg

Stefan1973 skrev:
dte var några årsedan Kina smällarna förvann + ett öres 3 öres ryssar minikina etc etc .  hundägare klagade .
1977 eller om det var 78  fösvann de Riktiga smällarna  Blixtkanonskott på 20 -40 gram etc   där du lätt smällde iväg en hink 30 meter upp i luften smile
dessa hade allt mellan 10- 40 gram laddning  kinor 0.8 gram 

thunderking förbjöds pga kiddsen vände på dom och sabba brevlådor och annat

saknar med smällarna smile

min pappa hade sparat smällare från 60 talet som vi smällde för ett par år sedan dom va stora feta och hade skum stubin men jag tyckte inte dom va mkt värre än tiger skott


Bmw osv..
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang