Smällare

Sharky
13 december 2005 · 10 287 Inlägg

Dvs: Den siste idioten har inte sprängt sig själv i bitar ännu. Aka "darwinawards", dvs förbättra den mänskliga gen-poolen genom att låta dom spränga sig i bitar.

/Göran

elsmurfo skrev:

Sharky skrev:
Och sedan är ni material för www.darwinawards.com...

/Göran

elsmurfo skrev:
Ta och köp saltpeter och socker, sen så tar ni typ 50/50 av detta, sätter det i ett järnrör och svetsar igen sidorna, efter det kastar ni det på en eld, då jävlar kan jag säga att det exploderar, vi gjorde det förra helgen och vi hittade en träklabb 48 meter från eldplatsen!smile

w00t?smile

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
elsmurfo
13 december 2005 · 412 Inlägg

Och där säger du att jag skulle passa in? Att jag/vi är material för dom?


Sharky skrev:
Dvs: Den siste idioten har inte sprängt sig själv i bitar ännu. Aka "darwinawards", dvs förbättra den mänskliga gen-poolen genom att låta dom spränga sig i bitar.

/Göran

elsmurfo skrev:

Sharky skrev:
Och sedan är ni material för www.darwinawards.com...

/Göran


w00t?smile

eldflamez
13 december 2005 · 76 Inlägg

är inte detta en "bilsida" :S? allmänt snack kan man ju hålla på lunarstorm.se tycker jag smile

BMW 320i E21
Maizer
13 december 2005 ·

Ja men den ligger ju under off topic så

Scratch
13 december 2005 · 719 Inlägg

Nåt som funkar fint är vanligt hagelkrutt, tomma kolsyrepatroner och tomtebloss som stubin. Ger en skön smäll där man känner tryckvågen.

Som man spränger i en stålrörs rigg för splitter är farligt! Spräckte röret som hade 5mm tjocka kanter.

Man behöver dock jaktlicens för att köpa kruttet.

PS. blir en jävligt fin effekt när dom brinande metallbitarna flyger upp i luften.

live free, die young.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang