4415
Sök

Söker grafräknare!

864 Inlägg
13 februari 2008
Trådstartare
Hej
Råkade just spräcka displayen på min någorlunda nyinköpta TI-83, om det är någon själ som sitter på en grafräknare(TI-83 eller bättre) som denne vill göra sig av med så köper jag den gärna, pluggar redan och är således i behov av en. Jag känner dock inte att jag vill lägga ut ytterligare 1300: på en....

//Alex

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
13 februari 2008
denna bör ligga i köp & sälj.

Bara leta på blocket eller tradera etc så bör du väl hitta nånting.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

864 Inlägg
13 februari 2008
Trådstartare
Angående kategori så har du rätt, angende blocket osv har du också rätt. Jag har redan vidgat mina vyer där o sett någon intressant(dock så kan dom ta ut rätt bra betalt för dom), tänkte ta en sista koll med alla kära "gorgare" innan jag slår till på blocket.

Norrlänning
1 453 Inlägg
14 februari 2008
Är snart klar med den förbannade jävla Fysik B kursen, sen skilljer ja mig glädjeligen med min ti plus nånting tongue

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

4 554 Inlägg
14 februari 2008
Ellertz skrev:
Är snart klar med den förbannade jävla Fysik B kursen, sen skilljer ja mig glädjeligen med min ti plus nånting tongue

haha de tänkte jag med fifan va den kursen sved men de e görgött å ha den ibland endå

de finns grafräknande program till datorn om de krisar sig helt...

Norrlänning
1 453 Inlägg
16 februari 2008
loudness skrev:
Ellertz skrev:

haha de tänkte jag med fifan va den kursen sved men de e görgött å ha den ibland endå

de finns grafräknande program till datorn om de krisar sig helt...

hehe aa, men den är slut till sommarn så då blire skönt smile

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

Sleeper
3 084 Inlägg
16 februari 2008
My precious! fan vad man har användning av den går ju knappt använda en vanlig miniräknare till nått big_smile
Not for sale dock sry hmm
Senast redigerat av Sushikocken (16 februari 2008)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Sök