13 februari 2008
Trådstartare
Vet att de inte är optimalt för 5 öre så sådana svar undanbeds varmt men vänligt!!
Mitt steg jag hade till baslådan pajja ihop. Hade detta liggandes så de får duga till sommarn då det blir nått annat. Just nu kör jag med 2 kanaler bryggade.
Men går det att brygga bryggkopplingarna så att säga ?
Om de gör det hur kopplar man då ?