13 februari 2008
Trådstartare
Kan ni på forumet berätta eller visa bilder på hur ni har tätat baslådan mot ryggstödet när ni har spelat genom skidluckan. Har en sluten låda och vill få dett tätt så att jag får in maximalt med bak i kupen
Ms-sound @www.criticalmassaudio.com