Hur många här på Gorg ser fram emot GTA IV

Rushman Evolution Garage
27 april 2008 · 1 299 Inlägg

Tekken 6!!!!!!

Sky´s the limit...
xorox_88 Smack that ass!!
27 april 2008 · 2 953 Inlägg

Rushman skrev:
Tekken 6!!!!!!

öhh okej antar att du menar att de är de som gäller eller

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
e34matte
27 april 2008 · 11 Inlägg

Sen har du Tversity så har du en jäkla fin multimediacentral, streama video (med undertexter), musik, bilder till din tv TRÅDLÖST ..till o me surfa funkar ju smile går väl säkert på kryssboxen också men jag valde då lätt ps3 över xbox

Kimzza skrev:
Förstår inte att folk kan föredra ps3 framför 360... oki blue-ray javisst, men sen då????

MawE
27 april 2008 · 517 Inlägg

Lirade det igår hos en polare... Vilken grym känsla på staden dom har byggt.... att plocka upp hororna var ju grym ballt också big_smile Moralkärringarna i USA kommer garanterat att ha något att säga till om det tyvärr..

/Martin - Wolfsburg GTI
Volkswagen Golf GTI "Joanne" (2003)
Mr-A Maharaja!
27 april 2008 · 207 Inlägg

förhandsbokat 360 versionen...
blir grym på live!

Senast redigerat av Mr-A (27 april 2008)

Bjork OEM <3
27 april 2008 · 6 957 Inlägg

Kimzza skrev:
Förstår inte att folk kan föredra ps3 framför 360... oki blue-ray javisst, men sen då????

360 e bra, men PS3 spöar de, vi rigga upp 2 st samtidigt å börja med 360 å sen koppla in PS3
å Sonys maskin e ju strået vassare, men sen har ju Xbox saker som man önskar fanns till
PS3 typ Forza...

Mvh

OEM <3
SatansWrath Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
27 april 2008 · 661 Inlägg

Får tyvärr vänta tills det kommer till PC =/

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ford Mustang Mach 1 "Trinity" (2003)
Mr_ChriL Polestar
27 april 2008 · 155 Inlägg

Bjork skrev:

Kimzza skrev:
Förstår inte att folk kan föredra ps3 framför 360... oki blue-ray javisst, men sen då????

360 e bra, men PS3 spöar de, vi rigga upp 2 st samtidigt å börja med 360 å sen koppla in PS3
å Sonys maskin e ju strået vassare, men sen har ju Xbox saker som man önskar fanns till
PS3 typ Forza...

Mvh

xbox 360 har mycket roligare spel, sen så att spela online på 360 mycket bättre. inget slår xbox live wink

360in är dock mycket billigare med

Volvo S60 R-design "Black edition" (2014)
Bjork OEM <3
27 april 2008 · 6 957 Inlägg

Mr_ChriL skrev:

Bjork skrev:

Kimzza skrev:
Förstår inte att folk kan föredra ps3 framför 360... oki blue-ray javisst, men sen då????

360 e bra, men PS3 spöar de, vi rigga upp 2 st samtidigt å börja med 360 å sen koppla in PS3
å Sonys maskin e ju strået vassare, men sen har ju Xbox saker som man önskar fanns till
PS3 typ Forza...

Mvh

xbox 360 har mycket roligare spel, sen så att spela online på 360 mycket bättre. inget slår xbox live wink

360in är dock mycket billigare med

Sen har inte PS3 funnits lika länge så spel kommer de nog dit med wink
Och Xbox va inte billigt i början heller.

OEM <3
FireTraXX DFFL
27 april 2008 · 9 020 Inlägg

Bjork skrev:

Mr_ChriL skrev:

Bjork skrev:

360 e bra, men PS3 spöar de, vi rigga upp 2 st samtidigt å börja med 360 å sen koppla in PS3
å Sonys maskin e ju strået vassare, men sen har ju Xbox saker som man önskar fanns till
PS3 typ Forza...

Mvh

xbox 360 har mycket roligare spel, sen så att spela online på 360 mycket bättre. inget slår xbox live wink

360in är dock mycket billigare med

Sen har inte PS3 funnits lika länge så spel kommer de nog dit med wink
Och Xbox va inte billigt i början heller.

Hur roliga spelen är är ju individuellt, det som är kul för dig är kanske inte kul för mig alltså.
Och att spela online funkar hur bra som helst på PS3.

Att 360:n är billigare går ju inte att säga emot, man får ju t.o.m. ett chippat och klart för mindre pengar än en PS3.

Men jag är helt galet nöjd med min PS3 ändå. big_smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
n0ah
27 april 2008 · 1 Inlägg

Det är redan överbokat till PS3 ...

Tagg3N Konsult
27 april 2008 · 1 247 Inlägg

Undra om man ska ta och köpa det till både PS3 och XB360 för att jämföra.. Jag föredrar 360t vilken dag som helst och då har jag både 360 och ps3!
Ser fram emot att prova GTA IV. Har spelet här och konsolen 50mil bort hmm

MawE
27 april 2008 · 517 Inlägg

Någon som har klurat ut hur man kopplar trailersen till lastbilen?

/Martin - Wolfsburg GTI
Volkswagen Golf GTI "Joanne" (2003)
Mr_ChriL Polestar
27 april 2008 · 155 Inlägg

FireTraXX skrev:

Bjork skrev:

Mr_ChriL skrev:

xbox 360 har mycket roligare spel, sen så att spela online på 360 mycket bättre. inget slår xbox live wink

360in är dock mycket billigare med

Sen har inte PS3 funnits lika länge så spel kommer de nog dit med wink
Och Xbox va inte billigt i början heller.

Hur roliga spelen är är ju individuellt, det som är kul för dig är kanske inte kul för mig alltså.
Och att spela online funkar hur bra som helst på PS3.

Att 360:n är billigare går ju inte att säga emot, man får ju t.o.m. ett chippat och klart för mindre pengar än en PS3.

Men jag är helt galet nöjd med min PS3 ändå. big_smile

men på 360it så får man gamerscore m.m. alltså mer att se fram emot.. men smaken är ju som baken wink

Volvo S60 R-design "Black edition" (2014)
Generalen Fritids-designer
27 april 2008 · 293 Inlägg

MawE skrev:
Lirade det igår hos en polare... Vilken grym känsla på staden dom har byggt.... att plocka upp hororna var ju grym ballt också big_smile Moralkärringarna i USA kommer garanterat att ha något att säga till om det tyvärr..

menar du att du har provat GTA IV? hmm

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."
FireTraXX DFFL
27 april 2008 · 9 020 Inlägg

Mr_ChriL skrev:

FireTraXX skrev:

Bjork skrev:

Sen har inte PS3 funnits lika länge så spel kommer de nog dit med wink
Och Xbox va inte billigt i början heller.

Hur roliga spelen är är ju individuellt, det som är kul för dig är kanske inte kul för mig alltså.
Och att spela online funkar hur bra som helst på PS3.

Att 360:n är billigare går ju inte att säga emot, man får ju t.o.m. ett chippat och klart för mindre pengar än en PS3.

Men jag är helt galet nöjd med min PS3 ändå. big_smile

men på 360it så får man gamerscore m.m. alltså mer att se fram emot.. men smaken är ju som baken wink

Vet inte ens vad Gamerscore är för något = Inget jag saknar. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
NeonX
27 april 2008 ·

har inte heller fattat hur man kopplar skiten ( till 360 )....

Jag har lirat det i 2 dagar nu, kan inte säga annat en att de är en grym förbättring, riktigt coolt och fruktansvärt mycket bättre story. alla personer känns levande, inte så stelt o.s.v

coolaste intrycket hitentills är att folk inte bara går på gatorna, de gör en jävla massa saker medans de gör det, bilarna blir smuttsiga, skadorna är sjukt bra, hela kännslan är totalt guld...dock är det segt i uppdrag om du misslyckas får du göra om hela uppdraget från stället du fick det, autosparas inte under spelomgången...typiskt GTA generellt, upp-puttsat riktigt rejält men fortfarande jätte likt de gammla spelen i grunden/uppdrag

FireTraXX DFFL
27 april 2008 · 9 020 Inlägg

Generalen skrev:

MawE skrev:
Lirade det igår hos en polare... Vilken grym känsla på staden dom har byggt.... att plocka upp hororna var ju grym ballt också :D Moralkärringarna i USA kommer garanterat att ha något att säga till om det tyvärr..

menar du att du har provat GTA IV? :/

Har "släppts" på scenen.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
NeonX
27 april 2008 ·

FireTraXX skrev:

Generalen skrev:

MawE skrev:
Lirade det igår hos en polare... Vilken grym känsla på staden dom har byggt.... att plocka upp hororna var ju grym ballt också big_smile Moralkärringarna i USA kommer garanterat att ha något att säga till om det tyvärr..

menar du att du har provat GTA IV? hmm

Har "släppts" på scenen.

scenen?

FireTraXX DFFL
27 april 2008 · 9 020 Inlägg

NeonX skrev:

FireTraXX skrev:

Generalen skrev:

menar du att du har provat GTA IV? hmm

Har "släppts" på scenen.

scenen?

Piratscenen.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang