16 februari 2008
Trådstartare
Hej! Som rubriken lyder så monterade jag Bi-xenon igår i bilen och upptäckte ett fel då jag var klar att det ville enbart funka i helljus läge och inte i halvljus,
Någon som har ngt tips om vad det kan vara för fel eller har bara almänna tips åt en?
Senast redigerat av LillNaisarn (16 februari 2008)