Då är det kanske på tiden att lägga upp en projekt tråd.
Utgångs objekt är en Seat Ibiza 98årsm 12800mil
Stereo: För närvarande Ground Zero DVD (Kommer antagligen Eclips inom snar framtid.
Högtalare fram : 4" och 6.5" Blaupunkt Koax
Steg till Framsystem: Kicker Kx 2.200
Bas: Blaupunkt Velocity wv380 2*2ohm 1000w RMS
Slutsteg: Autostudio E-1200 1200Rms 1ohm 11.9V
Kablage: DLS och Phenix gold Rca
Ström 35mm2 avsäkrat på 150 amph ANL,Tudor Maxxima 900
Övrigt: Dörrkickpaneler i glasfiber sammt uppe på instrumentpanelen är där glasfiberbafflar, allt klätt i svart filt.
Framtid: Har planer på att smälla i 3 stycken DD 0510 och kolla vad resultatet av detta kan bli. Vet inte riktigt vad lasten blir men tror den blir 1.5 ohm vilket borde ge dom bra knuff.
Mätresultat 2007
2 audiotop 15/ Mds DD1 142.8db TON
Kicker Kx 1.1200/Blaupunkt 144.0db ton 139.2 musik (TVÅ BATTERIER)
2008
Autostudio/Blaupunkt 143.8db Ton, låda avstämmd på 42 hz, peak på 52 Hz
Musik 140.4 med dållig styrka i batteriet. Hade kört typ 12 burrp innan jag provade musik

och låten peakade 55-60 hz.
Det tråkiga med denna klassen är att man bara får ha ett batteri.
Har jättemånga byggbilder men vet inte hur man lägger upp dom så om någon kunnig person skulle vilja vara bussig att skriva hur man gör så skulle jag bli glad,
Det jag tycker är allra roligast med detta är att få åka på tävlingar och lära sig nya saker, att få positiv och negativ kritik av dommarna. Det som gett mig mest hitils är Jimmys tävlingar i ROnneby, där dom säger vad man kan göra bättre tills nästa gång, sådant får en att vilja lägga ner 100tals timmar för att få ett bra resultat och en annläggning man kan vara stålt att visa upp. Min annläggning är absolut inte det dyraste eller det smarrigaste i bilsterio världen. Jag brinner för detta och hoppas att få både bra och dålig kritik framöver.
Ses på tävlingarna i sverige // Jocke