4217
Sök

Vart är mina bilar???

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
16 februari 2008
Trådstartare
Loggade nyss in på garaget men jag har ingen presentation?? Bilarna och allt är borta... Vad är fel???

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

1 997 Inlägg
16 februari 2008
Jag ser dom iaf nu till vänster...

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
16 februari 2008
Trådstartare
jag också nu... big_smile men de kommer inte fram nånting när man trycker på användarnamnet uppe till vänster... nån annan som har de problemet?

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
16 februari 2008
Prova logga ut, rensa cachen i webbläsaren, starta om webbläsaren och logga in igen.

Kanske funkar.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Administratör
11 968 Inlägg
16 februari 2008
Nån presentation har du inte skrivit. Bilarna ser iaf jag. Allt ser ut och vara som det ska vara.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
16 februari 2008
Trådstartare
Min sida finns inte... Klickar jag på golfarn_nr1 bredvid Inloggad uppe till vänster kommer de inte fram nånting...

Administratör
11 968 Inlägg
16 februari 2008
golfarn_nr1 skrev:
Min sida finns inte... Klickar jag på golfarn_nr1 bredvid Inloggad uppe till vänster kommer de inte fram nånting...

Det är nog din webbläsare som flippat ur. Prova logga ut. Stäng ned webbläsaren (alla instanser om du t.ex. har fler Firefox-fönster öppna) och sen logga in igen.

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
16 februari 2008
Trådstartare
chrizz skrev:
golfarn_nr1 skrev:

Det är nog din webbläsare som flippat ur. Prova logga ut. Stäng ned webbläsaren (alla instanser om du t.ex. har fler Firefox-fönster öppna) och sen logga in igen.

Testade precis de... Samma sak.... När man trycker på sitt användarnamn till vänster brukar ju bilarna komma fram och ev. presentation... Men nu kommer bara en tom vit sida där...

336 Inlägg
16 februari 2008
Funkar iallafall när jag trycker på ditt användarnamn.

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

Administratör
11 968 Inlägg
16 februari 2008
golfarn_nr1 skrev:
chrizz skrev:
golfarn_nr1 skrev:

Testade precis de... Samma sak.... När man trycker på sitt användarnamn till vänster brukar ju bilarna komma fram och ev. presentation... Men nu kommer bara en tom vit sida där...

Ta hem senaste firefox från www.firefox.com och använd det istället för webbläsaren du använder nu.

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
16 februari 2008
Trådstartare
chrizz skrev:
golfarn_nr1 skrev:
chrizz skrev:

Ta hem senaste firefox från www.firefox.com och använd det istället för webbläsaren du använder nu.

Gillar tyvär inte Firefox nå vidare.. Får vänta tills imorn o se om de har blivit nå bättre då... smile

Administratör
11 968 Inlägg
16 februari 2008
golfarn_nr1 skrev:
chrizz skrev:
golfarn_nr1 skrev:

Gillar tyvär inte Firefox nå vidare.. Får vänta tills imorn o se om de har blivit nå bättre då... smile

Är det bättre med en webbläsare som inte fungerar som nu menar du? Det är ju uppenbarligen problem hos dig och inte med Garaget då du verkar vara den enda som upplever problemet.

Nåja, du gör som vill.

Better than God \o/
1 886 Inlägg
16 februari 2008
chrizz skrev:
Är det bättre med en webbläsare som inte fungerar som nu menar du?

he he!  Precis IE suger ju, FF enda vettiga alternativet enligt mig...

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

Miklen
17 februari 2008
Opera funkar fint me smile E snabbare än FF oxå wink kan vi väl säga iaf

12 086 Inlägg
17 februari 2008
Våga hata Firefox, Explorer har funkat totalt felfritt för mig så länge jag haft dator.

Rörpulare
1 453 Inlägg
17 februari 2008
JapMax skrev:
Våga hata Firefox, Explorer har funkat totalt felfritt för mig så länge jag haft dator.

Äntligen nån som kör me heta org expolorer haha!

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

Bobo
18 februari 2008
Jag kör båda, tycker endå Explorer 7.0 funkar helt ok.

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
18 februari 2008
"våga hata firefox" eh varför? vad är det du hatar hos ff?

Maharaja!
207 Inlägg
18 februari 2008
firefox e bäst med alla sina Add-ons...!

310 Inlägg
18 februari 2008
FF är bäst för att det inte är MS's cp IE

Sök