verkar som dom fletsa är 16-20 som snackar i forument sen så tog jag förgivet att det fanns massa äldre me o därför hamnar gissningen på 21 kanske några 40åringar o kanske några 10åringar ho knows?
I Stället för skriva en siffra på ålder kan man väl säga Vad minns du .
Exempelvis tv program från när du va liten vilket barnprogram glode du på osv osv .
När jag va riktigt liten (på den tiden när det bara fanns TV1 och TV2) Såg man på drutten & gena Senare spelade man på commodore 64 med massa Turbospel . osv osv häftigare filmerna va typ Rambo Commando osv
Häftigaste cykeln va BMX eller 10 växlat med bockstyre . som va en nyhet och när man va 15 (eller ja började bli lite vanliga) var yamaha Dt /honda Mt5 dom ultimata mopparna som kostade ca 10000 kronor . vilket var offantligt svindyrt då .
När jag va riktigt liten (på den tiden när det bara fanns TV1 och TV2) Såg man på drutten & gena Senare spelade man på commodore 64 med massa Turbospel . osv osv häftigare filmerna va typ Rambo Commando osv
GUBBE!
Drutten och Gena såg jag nog aldrig, däremot minns jag storpotätern. Fragglarna var en favorit också men det har nog gått i repris senare.
Jag minns super nintendo från min barndom. Mario, sen nåt skitroligt bilspel och lite andra saker... Sen när jag fyllde typ 6-7 fick vi vårat första playstation! Vilken grafik och framförallt, vilket ljud! TV var nog björnes magasin/bollibompa.
Jag är 17 år i dagens läge och jag tror att 22 är medelåldern här inne.