tujbo skrev:
Som topic säger. Steg kommer finnas så det räcker och blir över likaså strömförsörjning men hade tänkt köra lite epsl som en viss annan här har lirat

Även en annan tanke är att lira 2 st 5712?
skulle nog säga att du ska köra med 6716SVC istället dom går det att spela högt med:-)
är det i v70 du ska byggai har precis byggt en låda med dubbla sådana åt min granne och spelar på bra lite lite effekt till basarna bara... låter riktigt bra till musik...
och tycker du ska köra med 15"
vad blir det du ska driva det med?
kan bli tuft i espl i år då det låter som många bilar med mycket basar kommer ut om du inte kommer i ESPL 25 efter som dom har gjort om massa klasser.
här har du en bild hur vi byggde i hans
![http://www.garaget.org/gallery/archive/25036/236160_yrh8vy.jpg]()
SM 1 i billjud 2006 ESPL Unlimited, 2007 ESPL Unlimited, Bassrace 139,9
Sm 2 i billjud 2007 Emma Racing och DB-Drag
43st 1á priser 2007 Har tappat räkning på alla 1á priser 2008
www.HerrNilsson.org Team Sound 4Fun www.Essen.Nu