sammlund skrev:Irmscher Vectra skrev:Samme, du är som en jäkla pitbull! Haha , Jag har en sådan från hot wheels
Irmscher Vectra skrev:Samme, du är som en jäkla pitbull!
Wiic skrev:Haha, 1 min o 7 sek senare så har Sammlund redan knäckt den
Marqus skrev:Ja de e ju helt otroligt, bana sammlund och vectra från detta, då skulle man kanske ha en chanceedit: felax också
Wiic skrev:sammlund skrev:Wiic skrev:Haha, 1 min o 7 sek senare så har Sammlund redan knäckt den Haha , Jag är ett uppslagsverk om bilar !!!Haha, får man låna dig till nästa bild då? Hahaha.
sammlund skrev:Wiic skrev:Haha, 1 min o 7 sek senare så har Sammlund redan knäckt den Haha , Jag är ett uppslagsverk om bilar !!!
sammlund skrev:Marqus skrev:Ja de e ju helt otroligt, bana sammlund och vectra från detta, då skulle man kanske ha en chanceedit: felax också Nä !! Det är ju taskigt !! Jag har nå fel på mitt internet så den vill inte ladda upp bilder Det får bli någon annan !!
Marqus skrev:moget nu hinner man slå upp google och sen har Vectra tagit den :*(
sammlund skrev:Marqus skrev:moget nu hinner man slå upp google och sen har Vectra tagit den :*(Men sluta klaga på oss !! Det är träning !!