2979
Sök

Strömlåset på golfen

1 Inlägg
17 februari 2008
Trådstartare
#1
Hur i hela friden får man bort strömlåsbottnen på en f***in golf 2 ?

Merca-lastbils mekaniker och leg. vw-nörd..
857 Inlägg
17 februari 2008
#2
du menar eldelen i tändningslåset?

för att få ur den enklast är att ta bort ratt, spakarna ev. extrahylsa på rattaxeln och sen hela rattlåsmekanismen med eldelen i..



Sök