3571
Sök

Belysning i värmereglage Golf III ?

Aufrecht Melcher Großaspach
292 Inlägg
17 februari 2008
Trådstartare
#1
Min Mk3.a lyser inte ett dugg i värmereglagen, testade att byta lampan i det mittersta vredet men lyser inte ens med ny lampa.

Sitter där fler lampor?, och vad kan annars vara fel när inget lyser i reglagen?


Aufrecht Melcher Großaspach
292 Inlägg
18 februari 2008
Trådstartare
#2
Ingen som har koll på detta?


2 117 Inlägg
18 februari 2008
#3
Kolla så att du får fram ström till polerna där lampan sitter. Om inte så har du troligen en trasig säkring någonstans på vägen...eller en liten övervintrande hungrig mus som gnagt runt wink



Sök