Du bryggkopplar kanalerna parvis, bryggkoppling kan snarare liknas vid en seriekoppling av slutstegskanalerna för att få ut högre spänning och därmed effekt.
Du får räkna på lådan på samma sätt som om spolarna var parallellkopplade. Se bara till så att alla kanaler får exakt samma insignal och utsignal, annars kan det bli knasigt.