19 februari 2008
Trådstartare
På fredag så sätter dom igång att slipa bilen för att göra den redo för lack.
Om det går som jag vill så påbörjas stereo bygget efter den är klar på lack. Det blir GAS prylar...2st GAS 12" bas 123PRO mellan framstolarna (mittpanelen tas bort), 2st frontsystem GAS Alpha 62X allt detta kommer att drivas av ett GAS Silver C1 och ett GAS Silver C2, vilken huvudenhet det blir vet jag fortfarande inte.
Vill gärna veta om detta kan bli bra....jag kan inget om detta men kommer att ta hjälp av kunnigt folk men vill ändå gärna ha synpunkter och ideer.