Våldtäcksmän

Golf3
19 februari 2008 · 198 Inlägg

Vart är världen på väg när unga tjejer våldtas o mördas? Måste fan bli ett slut på det. Är du med o har samma åsikt som jag så skriv gärna en kommentar

Senast redigerat av Golf3 (19 februari 2008)

FireTraXX DFFL
19 februari 2008 · 9 020 Inlägg

Är väl inget fel på gamla äckelgubbar som runkar?

Unga tjejer har våldtagits och mördats i alla år, inget man kan göra åt.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
jerky "the real jerk"
19 februari 2008 · 301 Inlägg

FireTraXX skrev:
Är väl inget fel på gamla äckelgubbar som runkar?

Unga tjejer har våldtagits och mördats i alla år, inget man kan göra åt.

nä precis saker var inte bättre för men jag vill inte veta om vad dom gör på fredag kvällarna bara.

as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
19 februari 2008 · 5 753 Inlägg

äsch, säkert nån här på sidan som kommer bli en gammla porrgubbe med när dom blir gammla lol

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Rushman Evolution Garage
19 februari 2008 · 1 299 Inlägg

Att våldta någon är bland det allra värsta man kan göra, och jag kan inte ens tänka mig hur man mår efteråt...

Men vissa tjejer skulle ju kunna vara försiktigare, går en tjej hem dyngrak med "utmanande klädsel", igenom fel område så kan det hända, och det är oftast då det händer. Vet att det finns undantag, och att det låter orättvist, men det samma gäller oss killar bara att vi får stryk å blir rånade istället.

Sky´s the limit...
Super_Micke Bildrulle
19 februari 2008 · 499 Inlägg

Säkert någon på den här sidan som redan är det...

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se
Golf3
19 februari 2008 · 198 Inlägg

Rushman skrev:
Att våldta någon är bland det allra värsta man kan göra, och jag kan inte ens tänka mig hur man mår efteråt...

Men vissa tjejer skulle ju kunna vara försiktigare, går en tjej hem dyngrak med "utmanande klädsel", igenom fel område så kan det hända, och det är oftast då det händer. Vet att det finns undantag, och att det låter orättvist, men det samma gäller oss killar bara att vi får stryk å blir rånade istället.

så sannt så sannt

Jimmy_N Makaronborrare
19 februari 2008 · 993 Inlägg

Sen kan man undra hur vissa småtjejer kan vara så naiva och korkade att dom ställer upp på att visa allt i webkamera för helt okända personer. Som att tigga om att få bilderna spridda i cybervärlden.

Hammarslag Inläggskritiker
19 februari 2008 · 990 Inlägg

Golf3 skrev:
Hur långt har det gått när gammla äckelgubbar sitter på internet o vill se tjejer nakna på webcam? Vart är världen på väg när unga tjejer våldtas o mördas? Måste fan bli ett slut på det. Är du med o har samma åsikt som jag så skriv gärna en kommentar

hehe o vad fan gör det för skillnad och sitta på ett bilforum och leka nån jäkla Zorro hjälte ?

Logga in på nån chatsida och spela en 12årig brud och bestäm träff med nån äldre kåt gubb peddo och slå sönder en kota i ryggraden på han så har du gjort samhället en tjänst, att gråta ut här gör ingen skillnad.

Du är ju säkert själv medveten om vilka skitstraff sexualbrottslingar får, har fan polare som suttit 2-4år för saker som inte skadat nån annan utom dom själva.
Medans en våldtäktsman kommer undan med ca 1år.

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
Viggen77
19 februari 2008 · 281 Inlägg

Hammarslag skrev:

Golf3 skrev:
Hur långt har det gått när gammla äckelgubbar sitter på internet o vill se tjejer nakna på webcam? Vart är världen på väg när unga tjejer våldtas o mördas? Måste fan bli ett slut på det. Är du med o har samma åsikt som jag så skriv gärna en kommentar

hehe o vad fan gör det för skillnad och sitta på ett bilforum och leka nån jäkla Zorro hjälte ?

Logga in på nån chatsida och spela en 12årig brud och bestäm träff med nån äldre kåt gubb peddo och slå sönder en kota i ryggraden på han så har du gjort samhället en tjänst, att gråta ut här gör ingen skillnad.

Du är ju säkert själv medveten om vilka skitstraff sexualbrottslingar får, har fan polare som suttit 2-4år för saker som inte skadat nån annan utom dom själva.
Medans en våldtäktsman kommer undan med ca 1år.

Det röstar jag för big_smile
På dom jävlarna bara.

Varför flyga med SAS, när du
kan åka med Viggen !
Onee
19 februari 2008 · 342 Inlägg

våldtäcksmän skaa ha ett skott i huvudet bara.. är något fel på dom

John87 Stolt Volvoägare
19 februari 2008 · 4 913 Inlägg

Alla tycker likadant vilket kommer visa sig här när alla inlägg kommer se precis likadana ut (förutom FireTraXX som gick emot strömmen lite).

Våldtäkter har alltid funnits och det kommer dom alltid att göra.
Världen blir inte bättre för att vi sitter och gnäller på det här.

Vi får väl bara hoppas att alla skyldiga våldtäktsmän blir dömda.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Puchis
20 februari 2008 · 33 Inlägg

Våldtäktsmän och pedofiler är också människor, när dom ligger 3 meter under jord.

John87 Stolt Volvoägare
20 februari 2008 · 4 913 Inlägg

Puchis skrev:
Våldtäktsmän och pedofiler är också människor, när dom ligger 3 meter under jord.

Nej, då är dom maskmat.
Det är innan jorden som dom är människor wink

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Klaesson
20 februari 2008 · 399 Inlägg

Det bästa man kan göra är ju att be nån kompis hämta en. så slipper man gå hem själv. Ja brukar hämta folk  iställer för att de ska behöva gå hem.

VOLVO for life
FireTraXX DFFL
20 februari 2008 · 9 020 Inlägg

Klaesson skrev:
Det bästa man kan göra är ju att be nån kompis hämta en. så slipper man gå hem själv. Ja brukar hämta folk  iställer för att de ska behöva gå hem.

Samma här, när mitt ex (numera) var ute så hämtade jag henne alltid.
För klockan 05:00 så är även taxichaffisar och bussförare kåta, inte bara fulla ungdomar (Och de som en gång varit ungdomar tongue).

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
20 februari 2008 · 1 300 Inlägg

Rushman skrev:
Att våldta någon är bland det allra värsta man kan göra, och jag kan inte ens tänka mig hur man mår efteråt...

Men vissa tjejer skulle ju kunna vara försiktigare, går en tjej hem dyngrak med "utmanande klädsel", igenom fel område så kan det hända, och det är oftast då det händer. Vet att det finns undantag, och att det låter orättvist, men det samma gäller oss killar bara att vi får stryk å blir rånade istället.

Jag skulle fan hellre ta stryk ist för att bli våldtagen..

Så om jag någon någon skulle träffa på en vådtäcksman så skulle jag snällt fråga om jag kan få lite stryk ist lol

Ha ha.

I do it my way
bmx
20 februari 2008 · 7 100 Inlägg

alla som inte dansar är våldtäcksmän lol

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Germax
21 februari 2008 · 12 086 Inlägg

Golf3 skrev:
Vart är världen på väg när unga tjejer våldtas o mördas? Måste fan bli ett slut på det. Är du med o har samma åsikt som jag så skriv gärna en kommentar

Ja vart är världen på väg? =P Våldtäksmän har funnits lika länge som människan.
Och vad jag förstår är det väl inget problem som blommat upp nyligen?

Men du kanske bara ville konstatera att våldtäksmän är idioter? =P

MilleN
21 februari 2008 · 9 108 Inlägg

Jag brukar aldrig anmärka på folks stavfel, men varför är det ingen som hatar våldtäktsmän över allt annat som ens kan stava till ordet?!? Det stavas med kt och inget annat. Samma visa överallt.

Visst är man emot våldtäkter men det är ju lika självklart som att andas, inget man behöver uppbackning för på ett diskussionsforum direkt.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang