Funderar på att använda mig av slot portar istället för rör. 1.Måste portarna stå upp vertikalt ?? 2.Hur räknar man om till slotportstorlek?? jag ska ha 4" rör som är 24cm långa 2 st. 3.Måste man bygga den som ett L inuti lådan? Mvh /jonas
Funderar på att använda mig av slot portar istället för rör. 1.Måste portarna stå upp vertikalt ?? 2.Hur räknar man om till slotportstorlek?? jag ska ha 4" rör som är 24cm långa 2 st. 3.Måste man bygga den som ett L inuti lådan? Mvh /jonas
jag ska försöka svara.. jag är dock inte så jävla bra på slotportar..
1. nej porten kan ligga ner så länge ytan på porten är den samma. 2. det vet jag faktiskt inte 3. nej. bara om porten är för lång att rymmas på en ledd..
detta stämmer säkert bara till 5% men dom som kan kan väl rätta mig
jag ska försöka svara.. jag är dock inte så jävla bra på slotportar..
1. nej porten kan ligga ner så länge ytan på porten är den samma. 2. det vet jag faktiskt inte 3. nej. bara om porten är för lång att rymmas på en ledd..
detta stämmer säkert bara till 5% men dom som kan kan väl rätta mig
SM 1 i billjud 2006 ESPL Unlimited, 2007 ESPL Unlimited, Bassrace 139,9
Sm 2 i billjud 2007 Emma Racing och DB-Drag
43st 1á priser 2007 Har tappat räkning på alla 1á priser 2008 www.HerrNilsson.orgTeam Sound 4Funwww.Essen.Nu
Räkna om arean i aeroporten till kvadratcm, sen kan du lattja bäst du vill hur den ska se ut, sålänge invändig area i porten är samma som arean på aeroporten.