LazerHawke skrev:
Herr Nilsson skrev:
LazerHawke skrev:
om den e under all kritik vad kan man komplettera med då? har inge lust ha en fet låda bak som tar halva utrymmet så man inte kan resa nå vart :p
man kan ju bygga om dörrana och köpa dubbla 6½ av lite bättre märke...
lite mer info gör kanske att det är någon som kan svara på vad du är ute efter.
jag bara undra om basen är bra org i 650 Performance systemet volvo är ju kända för bra ljud

är sugen på bra ljud men får då punga ut upp mot en 50 000 för att få det

ja det beror ju på vad man tycker är bra ljud... alla har ju olika smak och tycke om det så är ju svårt att svara på är väl bara du själv som kan svara på det...
SM 1 i billjud 2006 ESPL Unlimited, 2007 ESPL Unlimited, Bassrace 139,9
Sm 2 i billjud 2007 Emma Racing och DB-Drag
43st 1á priser 2007 Har tappat räkning på alla 1á priser 2008
www.HerrNilsson.org Team Sound 4Fun www.Essen.Nu