3265
Sök

köpråd på cd/dvd.

735 Inlägg
21 februari 2008
Trådstartare
#1
god dag!

behöver hjälp att hitta någon bra cd/dvd med 2-4 lågnivåutgångar och 2-4 videoutgångar, gärna en med 7" skärm också.
pris: runt 5000 kronor med skärm och 3000 utan skärm.
Senast redigerat av blomisen (21 februari 2008)

www.armournordic.se www.autoexperten.se
Projekt Ford Mondeo.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=224413 (Ford mondeo)
En riktig gentleman är en som kan spela säckpipa, men ger fan i det.

5 852 Inlägg
21 februari 2008
#2
Köp en cd utan skärm från carbonize så kommer du bli nöjd kan ja lova wink

www.Stereospecialisten.se - Nu med fysisk butik i Göteborg

735 Inlägg
21 februari 2008
Trådstartare
#3
tujbo skrev:
Köp en cd utan skärm från carbonize så kommer du bli nöjd kan ja lova wink

a, ja kolla på den för 5000 eller va den kosta, men ja e gött sugen på en skärm.

www.armournordic.se www.autoexperten.se
Projekt Ford Mondeo.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=224413 (Ford mondeo)
En riktig gentleman är en som kan spela säckpipa, men ger fan i det.

735 Inlägg
21 februari 2008
Trådstartare
#4

www.armournordic.se www.autoexperten.se
Projekt Ford Mondeo.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=224413 (Ford mondeo)
En riktig gentleman är en som kan spela säckpipa, men ger fan i det.

5 852 Inlägg
21 februari 2008
#5
Jag ska annars sälja en Alpine in dash med nav box för 8000 som knappt är använd. Nypris 18000

www.Stereospecialisten.se - Nu med fysisk butik i Göteborg

735 Inlägg
21 februari 2008
Trådstartare
#6
tujbo skrev:
Jag ska annars sälja en Alpine in dash med nav box för 8000 som knappt är använd. Nypris 18000

okej, jag är intresserad men ändå inte, har inte så gött ställt för tillfället. neutral

www.armournordic.se www.autoexperten.se
Projekt Ford Mondeo.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=224413 (Ford mondeo)
En riktig gentleman är en som kan spela säckpipa, men ger fan i det.


Sök