3259
Sök

märke: ultimate?

volvoraggare
4 776 Inlägg
21 februari 2008
Trådstartare
#1
är det nått att ha eller ska man lägga pengar på bättre grejer

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

590 Inlägg
21 februari 2008
#2
Farsan har en ultimate 12" i sin volvo! tycker den funkar fin fint=)
Är nog inte skit iallafall?


volvoraggare
4 776 Inlägg
21 februari 2008
Trådstartare
#3
då ska jag banne mig skaffa det

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

5 852 Inlägg
21 februari 2008
#4
Det beror ju på lite vad du har för steg osv?

www.Stereospecialisten.se - Nu med fysisk butik i Göteborg

volvoraggare
4 776 Inlägg
21 februari 2008
Trådstartare
#5
jag ska köra allt på samma mätke tänkte jag ultimate rakt igenom

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

4 554 Inlägg
21 februari 2008
#6
ultimate har funnits bra länge och va ja vet har ja inte hört något illa eller wow om de men på skalan ligger de nog lite över på plus sidan iaf i mitt tycke

volvoraggare
4 776 Inlägg
21 februari 2008
Trådstartare
#7
jula har börjar med ultimate och det var bra priser också

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Mr Kock =)
199 Inlägg
21 februari 2008
#8
Jag har kört me deras framsystem, samt 2/4 kanals steg... O de är ganska prisvärda..!
LÅter bra, o levererar med kontroll och effekt för den så pass billiga pengen...
O satt nu i T2 4x6 or i mammas bil, o även hon e nöjd.. Haha.. big_smile

Morre W, Team KLÅP, Linköping
Svensk Mästare i billjud (spela HÖGT) 5 gånger...
Sponsrad av: www.ljudia.se

Svensk Mästare SQL Mini 2010
2 009 Inlägg
22 februari 2008
#9
MEd tanke på priset tycker jag dom spelar bra faktiskt.
Dom har ju olika serier oxå men dom dyrare serierna levererar.
Det jag har hört av dom.

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

volvoraggare
4 776 Inlägg
22 februari 2008
Trådstartare
#10
Morre_W skrev:
Jag har kört me deras framsystem, samt 2/4 kanals steg... O de är ganska prisvärda..!
LÅter bra, o levererar med kontroll och effekt för den så pass billiga pengen...
O satt nu i T2 4x6 or i mammas bil, o även hon e nöjd.. Haha.. big_smile

får se hur dom låter me slutsteg till också vem vet kanske blir ett helt ljudbygge av dessa

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer


Sök