ultimate har funnits bra länge och va ja vet har ja inte hört något illa eller wow om de men på skalan ligger de nog lite över på plus sidan iaf i mitt tycke
Jag har kört me deras framsystem, samt 2/4 kanals steg... O de är ganska prisvärda..! LÅter bra, o levererar med kontroll och effekt för den så pass billiga pengen... O satt nu i T2 4x6 or i mammas bil, o även hon e nöjd.. Haha..
Morre W, Team KLÅP, Linköping
Svensk Mästare i billjud (spela HÖGT) 5 gånger... Sponsrad av: www.ljudia.se
Jag har kört me deras framsystem, samt 2/4 kanals steg... O de är ganska prisvärda..! LÅter bra, o levererar med kontroll och effekt för den så pass billiga pengen... O satt nu i T2 4x6 or i mammas bil, o även hon e nöjd.. Haha..
får se hur dom låter me slutsteg till också vem vet kanske blir ett helt ljudbygge av dessa