21 februari 2008
Trådstartare
Tja, heh märkte en konstig sak, har beställt en bas ifrån fetbas.se ist för ljudia för att det var någon 100 billigare, men kollade statusen på posten idag, då stog det att det var skickat från ljudia:) sammarbetar dom eller?
Mvh
Senast redigerat av Nyman_ (21 februari 2008)
i will make you a offer, you can't refuse... //Vito Corleone