3272
Sök

Bildskärm till en Pioneer mp3 ??

127 Inlägg
21 februari 2008
Trådstartare
#1
tjenare.. funderar på om man kan koppla in en skärm till en pioneer mp3?? eller är det bara till dvd spelare man kan göra de..  tongue

MVH


666 Inlägg
21 februari 2008
#2
Har du ingen bildutgång från sterion är det duktigt lönlöst att försöka koppla in en skärm, menar man måste ha en video källa och anslutningar för att det ska bli bild...

//Silver


8 156 Inlägg
21 februari 2008
#3
Det beror på. Vissa DEH-Pioneers stöder funktionen Sub Display Output, som gör att man kan koppla dom mot bilens inbyggda "stereo"-display. Det behövs ett tillbehör för att få hu:n att fungera tillsammans med bilens display. Den funktionen borde även kunna fungera med en vanlig tft-skärm. Men det lär vara dyrare att fixa en sådan än att köpa en dvd-spelare. Dessutom ser jag inte vitsen med det hela? Så intressant är det väl inte att se på en stor skärm vad man spelar för låt?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Någon Form Av Proffs
214 Inlägg
22 februari 2008
#4
Ja hade en Pioneer deh8600mp den sas det att man kunde koppla till en extern skärm men då behövde man en tv tuner eller något sånt och den var ganska dyr! men det stod i manualen att det skulle gå på något sätt!

Januari 2007 Försvann 9 Meter Av Skåne!!!


Sök