Jag skulle inte välja samma HU som övriga systemet.
Alpine eller Pioneer som HU och DLS högtalare/slutsteg.
Sen skulle jag nog komplettera med ett par Triusar (N-core).
Kanske ett par PG-steg istället för DLS-steg.
Förstår varför man vill ha samma märke (serie) på högtalarna för att få till den karaktären man vill ha,
men jag förstår inte varför man ska ha alla saker av samma märke? Välj det bästa på varje front istället.
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)