e d bara glaset du ska ha av så har jag för mig att där e ett hål på undersidan av segeln, där kan du pela in en skruvmejsel å vrida på fästet bakom spegeln så att den lossnar...
jahap det här va ju bra! råkade ha av skallen på en bult nu vill jag veta hur man får bort hela skiten inkl wirar å sånt skit! jag vill ha lös hela spegeln så att jag kan gå iväg med den, inte att den hänger kvar på bilen
om du öppnar dörren och tittar på den gummiknoppen där du ställer in spegeln, där har du en trekantig plastplatta! ta bort den (pilla lite försiktigt med en mejsel) när du fått bort den tilsammans med gummiknoppen så ser du ett stålclips som håller själva inställningsspaken som är i stål! peta bort det clipset! nu är det bara de tre bultarna kvar, lossa de och spegeln är lös!
om du öppnar dörren och tittar på den gummiknoppen där du ställer in spegeln, där har du en trekantig plastplatta! ta bort den (pilla lite försiktigt med en mejsel) när du fått bort den tilsammans med gummiknoppen så ser du ett stålclips som håller själva inställningsspaken som är i stål! peta bort det clipset! nu är det bara de tre bultarna kvar, lossa de och spegeln är lös!
aha.., ska dra ut snart å se om jag hittar clipset. tack för hjälpen