En film som är VÄRD att se!!!! Impreza

ImprezaIsTheShizzle
28 februari 2008 · 17 Inlägg

enligt dig själv har du bur, urplockad inredning och coilovers,  i övrigt så är det väl orginal civic.. Du har ju tillochmed orginal bromsarna kvar, kan ju inte vara speciellt bra vid bankörning som du uppenbarligen är en riktig sjärna på..

ImprezaIsTheShizzle
28 februari 2008 · 17 Inlägg

ja just ja, nu när du har kritiserat ögonlock, bakljus och skolat mig i hur man kör snabbt runt en kon-bana så kan du väl kanske kommentera själva FILMEN, du vet den jag länkade till på första sidan, och snälla försök att bortse från 2001 modet(visste inte ens att man ska följa "moden" när det kommer till bilar)

tjena

nightstalker Fotograf
28 februari 2008 · 440 Inlägg

Gillar denna filmen..det behöver inte vara så mycket action..riktigt skön i helhet!!!smile

Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!
ImprezaIsTheShizzle
29 februari 2008 · 17 Inlägg

nightstalker skrev:
Gillar denna filmen..det behöver inte vara så mycket action..riktigt skön i helhet!!!smile

Tackar, just det där med att det inte behöver vara så överdrivet mycket action var precis vad vi tänkte smile

Eisenhut
29 februari 2008 · 1 827 Inlägg

Mjo, det stämmer väl till större delen. Ett wilwood kitt är hemma, väntar bara på värre belägg så är bromsproblemen ur världen, sen är det såklart mer smågrejjor gjort än vad där står i min pres här. Gillar du fortfarande inte bilen pga effekten så har jag i mina dagar ägt lite mer effektstarka bilar, finns bilder på min sida.


Angående filmen så är den bra redigerad. Massive attack - Teardrop verkar fungera till precis allt, så även här.

PS. anledningen till att jag frågade om det var din bil var att det uppenbarligen inte då är du som lagt ut filmen på youtube.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two
ImprezaIsTheShizzle
1 mars 2008 · 17 Inlägg

ok, nej det är min brorsa som la upp den, även han som redigerade och filmade.


ogillar inte alls din bil, men du la en kommentar óm att det är passè med lexus och ögonlock så var ja ju mer eller mindre tvungen att gå lös på din, wink

jaja men skit i allt gammalt, lycka till med civicen

peace

fruud
3 mars 2008 ·

eskilstuna han kör i ju smile min gamla hemstad! big_smile

Hmm.
3 mars 2008 ·

väldigt härlig film, finns redan många filmer med massa "action", som för vissa verkar nördvändigt.... men tyckte den var lite kort. annars, skön.
Förövrigt härlig bil och skönt ljud.

Senast redigerat av Hmm. (3 mars 2008)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang