22 februari 2008
Trådstartare
Tjena!
Jag har ett litet problem, Jag har en saab 9,3 -00, med orginal cd i. Frågan är, hur får jag bort den?
Det är 4 hål i cd:n, och jag har försökt med en sexkants nykel att skruva bort dom, men funkar inte..
Någon som vet hur man gör?
/ Kakan