Gtr är fyrhjulsdriven vilket inte gtt är. Sen sitter de Rb26dett i gtr och de tror jag inte att de gör i gtt.(tror att de sitter rb25det) Plus att de är lite olika utseenden med kjolar och sånt. Antar att bromsar och sånt skiljer åxo. Den du vill ha om du vill åka fort är alltså gtr och om du vill åka brett så vill du ha gtt
Jag tror de. Gts kom väll på r34 och de tror jag inte finns som gts. Men jag är inte så värst på de här med skyline. Men gts och gtt är nog ganska snarlika.
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Frågan är alltså om nån vet skillnaden mellen en GTR å en GTT?!
Nu finns det ju en rad olika GTR varianter (v-spec, v-spec II osv) men förutom det exteriöra så är har GTR: Dubbelturbo, motorn är en RB26DET ist för RB25DET, 4wd (driver bak tills dom tappar fäste), FMIC ist för den sidmonterade som är på GTT/GTS, R34 GTR:en är väl även 6vxl. Tror det var dom största skillnaderna iaf..
Jag är här! Men har inte så mycket att tillägga, det mesta är ju sagt redan.
GTT har mindre motorvolym, endast ett turboaggregat, ingen fyrhjulsdrift och ett allmänt tamare utseende. (Inte breddad, stor vinge, front, bak, kjolar osv)
Sen har GT-R andra stolar, ratt, display och så mycket mer. Ganska olika bilar egentligen.
GTR
GTT
[Fast nu hade GTT;n GTR fälgar]
Senast redigerat av Aerodynamik (22 februari 2008)
GTT har mindre motorvolym, endast ett turboaggregat, ingen fyrhjulsdrift och ett allmänt tamare utseende. (Inte breddad, stor vinge, front, bak, kjolar osv)
Sen har GT-R andra stolar, ratt, display och så mycket mer. Ganska olika bilar egentligen.
Jag som trodde du va okunnig
Jag är okunnig. Bara låtsas att jag kan vissa saker
Edit: Tror det sitter ett par rejäla brembo-bromsar original på GT-R också. Äh, Alecci vet. Han får rätta oss alla sen
Senast redigerat av Aerodynamik (22 februari 2008)
Jag som trodde du va okunnig
Jag är okunnig. Bara låtsas att jag kan vissa saker
Edit: Tror det sitter ett par rejäla brembo-bromsar original på GT-R också. Äh, Alecci vet. Han får rätta oss alla sen