Du menar att ha som urladdningsskydd typ? Är det inte bättre med ett separat batteri i skuffen och en frånskiljare som låter startbatteriet vara frånkopplat när bilen inte är igång så du alltid har kraft kvar om du spelat med motorn avstängd...
jag har ett extra batteri i bkluckan men det är för klena kablar för att det ska gå att starta med det och efter som jag har bensin värmare vill jag ha något som stänger av den när det är för lite kräm kvar i betteriet
Där skulle ett skiljerelä sitta klockrent.. Smidigt att koppla in och man slipper oroa sej för urdraget startbatteri på morgonen. Betydligt bättre än en huvudbrytare, lätt hänt att man glömmer bort att vrida av/på den..
Där skulle ett skiljerelä sitta klockrent.. Smidigt att koppla in och man slipper oroa sej för urdraget startbatteri på morgonen. Betydligt bättre än en huvudbrytare, lätt hänt att man glömmer bort att vrida av/på den..
det sitter redan ett skilje relä där det satte jag dit när jag satte in andra batteriet annars kan man ju inte spela med baslådan utan att oroa sig för batteri torsk