4397
Sök

Hjälp de går int att låsa bilen.

620 Inlägg
24 februari 2008
Trådstartare
#1
Nu har det blivit så hära att bilen inte går att låsa med nyckeln varken med fjärren eller att sätta nyckeln i dörren, de finns dock 1 sätt att låsa den de e att sätta in nyckeln i hålet på skuffen och tur va det annars hade det varit omöjligt att låsa bilen vilket inte varit så kul. nu undrar jag om det finns någon vänlig människa där ute som har varit med om samma eller kan ha någon anning om varför. det är en bmw 528.

MVH//Blomza
Senast redigerat av ReApEr__88 (24 februari 2008)


620 Inlägg
24 februari 2008
Trådstartare
#2
Ingen!?? Kan de kanske vara så att batteriet är slut i fjärren men ska de då inte gå att låsa i förar dörren med nyckeln?? Behöver verkligen hjälp!!


Starbucks
24 februari 2008
#3
ReApEr__88 skrev:
Ingen!?? Kan de kanske vara så att batteriet är slut i fjärren men ska de då inte gå att låsa i förar dörren med nyckeln?? Behöver verkligen hjälp!!

Kan mycket väl vara så att batteriet är fuckat,,,och låsa med nyckel i förardörren brukar i princip vara döden på bmw(äldre modeller?

620 Inlägg
24 februari 2008
Trådstartare
#4
Vad menar du med döden? det går att använda dom andra funktionenerna i fjärren (låsa upp samt öpnna skuffen)  men thats it...sad  nåja får vell åka in till bmw imorn...


620 Inlägg
25 februari 2008
Trådstartare
#5
JO DE kan nog stämma... för de känns som ngt sånt...



Sök