24 februari 2008
Trådstartare
Nu har det blivit så hära att bilen inte går att låsa med nyckeln varken med fjärren eller att sätta nyckeln i dörren, de finns dock 1 sätt att låsa den de e att sätta in nyckeln i hålet på skuffen och tur va det annars hade det varit omöjligt att låsa bilen vilket inte varit så kul. nu undrar jag om det finns någon vänlig människa där ute som har varit med om samma eller kan ha någon anning om varför. det är en bmw 528.
MVH//Blomza
Senast redigerat av ReApEr__88 (24 februari 2008)