någon bilstero affär i prag?

makaronisen
24 februari 2008 · 134 Inlägg

Undrar om någon vet om det finns någon äffär i prag som säljer bilstereo grejjer då jag snart ska åka dit?

jonatk Smart chimps talk Swedish
25 februari 2008 · 289 Inlägg

Ingen aning, men när jag var där för kanske 9-10 årsen verkade det verkligen inte som en sådan stad, men saker och ting förändras la... tyvärr kan jag inte hjälpa dig.neutral

Helderud
25 februari 2008 · 58 Inlägg

Har varit runt typ hela stan men inte sett någon direkt bilstereoaffär utan bara elektronik-affärer typ TV-hörna. Om man väl hittar något i Tjeckien känns det som det är jätte gamla grejer som som kostar som nya här och om det väl är billigt någonstans så är det som sagt oftast gammalt skräp. Blev ganska besviken på shoppingen i allmänhet i Prag om jag ska vara ärlig.

Mitt tips är att du köper öl för pengarna istället då det både är skitbilligt och mycket gott i Prag wink

Tom Darth Vader
25 februari 2008 · 1 644 Inlägg

Asch då, jag som precis packat klart för en bilstereo-shoppingrunda i Prag.

Skämt åsido, varför leta stereoprylar i Prag?

Braaaaap?
Mazda RX-7 FD3S "BRAAAAP" (1995)
andreas_gbg_
27 februari 2008 · 1 634 Inlägg

Frågade min kompis i Prag och han sa att det inte finns något. Eller "No good shop here" som han sa. Han och hans polare beställer allt över internet. Har själv vart mycket i Prag och aldrig sett något. Som någon annan skrev, det lilla utbudet av elektronik i allmänhet som finns är ganska fattigt och framför allt dyrare än hemma. Ölen däremot kan jag rekomendera wink Ett tips om ni skall supa till är att ta nån tvärgata till de centrala gatorna, plötsligt sjunker priset till mellan 1/3-del och 1/10-del wink

Finns också ett ganska fett diskotek nere vid stenbron, rekomenderas starkt. OBS: Stora vakter med metaldetektorer innan du får gå in big_smile 5 våningar eller nåt med olika musikstilar på varje våning wink (Mycket brudar) wink

Mvh Andreas

Senast redigerat av andreas_gbg_ (27 februari 2008)

Numera Saab 9-5 Aero -00
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang