25 februari 2008
Trådstartare
hejhej.
som topicen lyder,
skulle behöva lite hälp med om hur man ska göra för att koppla in en dvd spelare,
jag ska ha kvar den vanliga sterion med, lixom ja ska spela musik från den och se film på dvd,
nån som vet hur man ska koppla in detta, vet inte riktigt hur jag ska förklara detta på ett bra sätt. för den som fattar hur jag menar och vet hur man ka göra får gärna förklara det på ett bra sätt
men dvd-ljudet ska gå ut på sterions AUX utgång.
mvh tobbe
Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum